Opleiding customer service
Het creëren van vooruitgang vraagt om oprechte interesse in de klant
Service en klantgerichtheid vormen sinds jaar en dag de grondslag van de Graaf Logistics.
Situaties beoordelen en inschattingen maken vanuit het oogpunt van de klant zijn daarbij essentieel.
Deze manier van denken en handelen vraagt o.a. qua opleiding om een maatwerktraject, dat voor de medewerkers klantenservice gezamenlijk met de DHB-collega’s is opgestart.
De stelregel die bij dit maatwerktraject hoort luid als volgt:
“Niet jouw waarden, normen en verkoopstijl zijn bepalend in wat je doet als medewerker van DGL,
Binnen de opleiding vraagt dit veel empathie, aanpassingsvermogen, luisterbereidheid, oprechte nieuwsgierigheid en communicatieve vaardigheden van de medewerkers.
De kracht van de opleiding bestaat uit het centraal stellen van de klant, waarbij de klant uit verschillende invalsposities wordt benaderd. Door proactief met praktijk voorbeelden te stoeien wordt er in de opleiding aandacht besteed aan het centraal stellen van de klant. Wat is voor de klant belangrijk en wat wil de klant nou daadwerkelijk?
De eerste drie sessies zijn met positief enthousiasme ontvangen bij de medewerkers. Wij hopen dit enthousiasme over te kunnen brengen op u.
Wij staan klaar
om u te helpen
![]() | De Graaf Logistics |
![]() | +31 (0)162 492 000 |